Jo, man KAN vara allergisk mot chinchillor...

Poxz

Trådstartare
Jag har märkt av allergi mer och mer när det gäller chillorna, och igår när jag skulle städa buren svällde näsan igen helt och hållet och jag fick nästan en astmaattack - fast jag inte ens har astma... Hostade som en galning, aj vad ont det gjorde...
Nu MÅSTE de bort! :cry:
Trodde ju att det skulle gå bra med dem, har haft dem i 4 år. FAN också! Kan inte vara hemma längre ju, så nu måste jag...
Nån som har nåt bra tips om vart man kan annonsera? VILL INTE ge bort dem till nåt djurhem och VÄGRAR avliva dem! :cry:
*svammel*
 
Sv: Jo, man KAN vara allergisk mot chinchillor...

Nej vad tråkigt! Du är helt säker på att det inte är ex. höet eller spånet du reagerar på?

Sätt in en annons på svenska chinchillors anslagstavla , där rör det sig en hel del seriösa och kunniga människor.
 
Sv: Jo, man KAN vara allergisk mot chinchillor...

Nej vad tråkigt! Du är helt säker på att det inte är ex. höet eller spånet du reagerar på?

Ja, tyvärr är jag det.... Har bytt ut detta mot papperspellets och hökuber... :crazy:

Sätt in en annons på svenska chinchillors anslagstavla , där rör det sig en hel del seriösa och kunniga människor.

Ja, jag har precis reggat mig där. Tack för tipset! :)
 

Liknande trådar

Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
37 743
Hundhälsa Jag har en liten jätte allergisk Chihuahua kille på 8 år som är inläggd på klinik med inflammation i bukspottskörteln, njurarna, tarmar...
Svar
14
· Visningar
1 525
Senast: super
·
Katthälsa Var hos vet för koll av tänder och allmän checkup då jag nojar så över plötslig njursvikt mm Då upptäcktes det att kära lilla missen har...
2
Svar
28
· Visningar
4 352
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 658
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp