Jobb efter...

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Zeroo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 766
Z

Zeroo

Vet att jag ställer en massa frågor här, men det är väl va buke är tillför? :P I alla fall så undrar jag om ni som gått BRS har fått jobb efter ni har gått klart där?! Och om ni fortfarande har jobb osv..

Sv: Jobb efter...

Jag gick på BRS 2006, o de gav mig jobb hos Barry Hills i Lambourn. där var jag kvar till i oktober när "praktikdelen" från BRS var färdig. då sa jag upp mig för o åka ut o resa.. men tänkte nu ta mig tillbaka in i galoppen.. :)

Sv: Jobb efter...

jag känner en tjej som fick jobb i nya zeeland efter brs.. stallet där jag haft min prakik i... vår hästmassörs syster fick jobb i australien.. =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Fiorano
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
594
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 096
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
827
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka