Jobb i galoppstall

Ramona

Trådstartare
Finns det något speciellt ställe där man kan hitta galopp-jobb? Typ Platsbanken fast bara med galoppstall i? Vart vänder sej arbetsgivare och arbetssökande till om de vill annonsera?

Sv: Jobb i galoppstall

lättast är nog att ringa runt...
finns ju annonssidor på galoppsport.se, men jag tror inte att nån tränare annonserar där...

Sv: Jobb i galoppstall

Min tanke också, ring runt och fråga. Galoppsport.se hade en bra idé med sina annonssidor, men det verkar inte som att galoppfolket hakat på än...

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 224
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år... 2
Svar
20
· Visningar
1 896
R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka