Jobb i travstall

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare LillaRosen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 639
L

LillaRosen

Beundrar er som jobbar i travstall, de är verkligen svårt att hitta jobb i ett travstall! Så ni som jobbar med det bästa som finns, GRATTIS! :laugh:

Hur får man egentligen jobb i ett travstall? Nån som har nå tips?
Söker som en galning o snart tror de väll att ja e galen också :cool: :rofl:

Sv: Jobb i travstall

Har du tidigare erfarenhet av travhästar?
Praktik platser utbildning?
Annars är det rätt så svårt att få jobb inom travet faktiskt.
Lycka till :bump:

Tror det har blivit svårare med åren. Har fått en uppfattning att förr var det bara att kliva in hos en tränare och fråga om de behövde hjälp liksom. Tror mer och mer tränare efterfrågar utbildad personal med tanke på att det finns så många gymnasium med travinriktning och hästskötarkurser osv.

Synd att det ska vara så svårt vill också jobba inom travet(är uppväxt med travare och äger en numera pensionerad sådan)..;)

Ska försöka få ett jobb ändå,man kan ju ha tur också!!!!:D

Jag tror att man vinner mycket på att marknadsföra sig själv. Ring upp tränare eller skicka en ansökan trots att de inte söker!

Ett visat intresse är alltid mer intressant, Lycka till!

Tack ska göra det,har ett stall i närheten och man kan ju inte få mer än ett nej...;)

Är utbildad travhästskötare och är uppvuxen med travhästar (har egen starthäst också), så jag tycker att de inte skulle va så svårt som de är att hitta nått jobb... :cool:

Men det är bara att bita ihopp o fortsätta! :laugh:

Är utbildad travhästskötare och är uppvuxen med travhästar (har egen starthäst också), så jag tycker att de inte skulle va så svårt som de är att hitta nått jobb... :cool:

Men det är bara att bita ihopp o fortsätta! :laugh:

Du kanske måste flytta för att få jobb inte så lätt på alla ställen nu för tiden:)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 345
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Pinus
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Edla
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka