Jobbsökande

Sv: Jobbsökande

Du har med alla erfarenheterna, men bara med en kort rad, inte nån längre förklaring. Erfarenheter som på något sätt är relevanta för tjänsten du söker bör beskrivas på ett par rader, gärna på ett sätt som framhäver hur de ökar din kompetens för just det jobb du söker, t ex samma branch, samma typ av roll, samma nivå av ansvar.
 
Sv: Jobbsökande

Bra. Då är vi i linje. Förresten så har jag haft några år till här på buke, om än under annat nick... ;)


Och ja, det är svårt att sålla ut dom där tio eller tjugo.. Som sagt, många faller bort redan på det personliga brevet. Då handlar det alltså inte om stavfel eller tidigare meriter utan helt och hållet om intresse, har den som söker skrivit till oss för att denne vill jobba hos oss? Det är därför jag rekommenderar att man personligen söker kontakt med företaget i fråga för att visa intresse, om det inte är så att det undanbedes.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har lite ångest för hur jag ska göra och tänka. Jag står med en fot på var sida och vet inte vad som är smartast att göra. I juni...
2
Svar
21
· Visningar
2 173
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp