Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Monster verkar inte fungera. Får inte upp några jobb alls.Kolla monster (monster.se)
Går att söka t.ex länsvis eller branschvis eller båda.
Ett tips kan vara bemanningsföretag eftersom det ofta är lättare att få jobb hos dem.
https://www.monster.se/jobb/sok?q=&where=Örebro,+Örebro&page=1Monster verkar inte fungera. Får inte upp några jobb alls.
Inte för migSidan är tom.
Visa bifogad fil 81653
Konstigt. Jag får inte upp något alls.Inte för mig
Jag vet inte vilken titel jag söker efter
Jag är vilsen. Vill bara hitta något jag klarar av och står ut med.
Med Facebook menar jag att jag får upp jobbannonser i mitt flöde.Med Facebook, menar du grupper? Där skulle jag tipsa om att försöka se efter. Annars specifika hemsidor för företag där de annonserar jobb eller spontanansökningar.
Region/kommun brukar också ha samlingssidor.
Hur hittar jag dessa?Höra av sig till bemanningsföretag.
Då skulle jag tipsa om att gå med i grupper! Brukar finnas massor av "jobb i stad x", "arbete inom yrke z" osvMed Facebook menar jag att jag får upp jobbannonser i mitt flöde.
Det är nog lite svårt då jag bor mitt emellan två hålor. Jag har funderat på vilka jag skulle kunna jobba hos men inte kommit på andra än Granngården.Ett annat tips, sök på Google vad det finns för typ av företag och potentiella arbetsplatser runt dig. Kolla deras hemsidor, läs upp dig lite, kanske tom ta en tur dit för att se hur området och/eller arbetsplatsen ser ut. Verkar det intressant? Ta kontakt med dom![]()
Jag är med i "lediga jobb i örebro". Det är inte där jag vill jobba men hittar ingen bättre grupp.Då skulle jag tipsa om att gå med i grupper! Brukar finnas massor av "jobb i stad x", "arbete inom yrke z" osv
Det är nog lite svårt då jag bor mitt emellan två hålor. Jag har funderat på vilka jag skulle kunna jobba hos men inte kommit på andra än Granngården.
Googla tex "bemanningsföretag örebro" eller någon annan stad.Hur hittar jag dessa?