John Whitaker hjälmen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CaBang
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 72
  • Visningar Visningar 10 742
Sv: John Whitaker hjälmen

Tur för dig! :p

Hur ser en "CO The Rider" ut? *orkar inte hoppa in på deras hemsida, men gör det iaf nu*

den nya gälmen är inge fin tycker ialla fall jag jag har den gammla och den e den bästa gälmen jag har haft!
jag har haft 2 gpa men ingen slår john whitaker hjälmen!

jag har oxå en:) dom är asa sköna.

Är det någon som vet hur mkt ett JW täcke kostar ett samets täcke??? för är värsta fänet av honom:love:

man ska lätt ha JW hjälmen;) ja har en sådan och ska bara köpa såna nu :love::love::love:

Vad.är.det.för.skillnad.på.JW.hjälmen.och
CO.Wellington.Classic??
Har.wellington.classic.och.den.ser.ju.precis.likadan.ut.fast.inte.
signerad??Å.kostar.ung.samma?Eller.har.jag.helt.fel?:confused::angel:

Jag skulle gärna se bilder på den bruna och grå hjälmen om någon har det, eller vet var jag kan hitta det :D

JWhjälmen är den skönaste hjälmen jag någonsin provat, jag ångrar inte att jag köpte en :)

men hur vet man vilken storlek det är?? vad heter 56? hur mkt kostar frakten om nån vet? tjänar man verkligen på det?:confused:

Vad.är.det.för.skillnad.på.JW.hjälmen.och
CO.Wellington.Classic??
Har.wellington.classic.och.den.ser.ju.precis.likadan.ut.fast.inte.
signerad??Å.kostar.ung.samma?Eller.har.jag.helt.fel?:confused::angel:

Inte så stor skillnad tycker jag heller men W classic tycker jag iaf har mörkare och bredare läder band.. eller? :o själv har jag Jw och GPA speed air EU, JW är mycket skönare!! :love:

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka