John Whitaker hjälmen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CaBang
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 72
  • Visningar Visningar 10 742
Sv: John Whitaker hjälmen

jaja orkade inte direkt länka *lat* :p
(nej kvälls ridning nu, ses i morgon på msn CHW)

Ja, man får göra det! Svårt att hitta på den sidan tydligen! ;)

ingen som vet va butiken i skara som säljer hjälmen heter ? har dom någon hemsida ?

Som cactuspower gav dig hemsidan till så är det Skara Hästsport och de är den svenska John Whitaker grossisten som sedan grossistar vidare till alla andra butiker, de har ingen webshop men du kan mycket väl ringa till dem och fråga om de kan ta hem produkter åt dig till din lokala ridsportsaffär, Skarahästsport har en super trevlig personal så det är bara att ringa dem ;)

Man skulle kanske gå ihop några och beställa från england, så sparar man in lite på frakt oxå antar jag.:idea:

Tänkt på att du måste ta reda på alla konsument rättigheter som gäller i EU och i England så att du vet vad du har för rättigheter gemfört med här i Sverige där du antagligen kan iaf 30-40% av alla rättigheter och regler ;)

:banana: ja det skulle ju vara jätte smart att gå ihop några stycken och köpa tillsammans, det verkar ju som om det är många som vill ha hjälmen,. och då känar man ju på det ! :bump:

Kolla pa http://www.derbyhouse.co.uk , de har bade JW hjalmar, klader, trans och schabrak, och ar billigare an i sverige (aven om de kanske inte ar billigast i England). Dessutom har de valdigt snygga ridbyxor fran sitt eget marke som kostar 700-800 fast med bra kvalitet (jamfort med t.ex. H**ks och B*rjes).
Lycka till!

Haha skräll att första tråden du skriver i är en JW-tråd ;)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025