John Whitaker sadel

Lottiz

Trådstartare
Har hittat en JW Junior Pro. :love:Någon som har något att säga om denna sadel? Eller JW sadlar i största allmänhet!
Positivt och negativt!
:D

Sv: John Whitaker sadel

Okej! Men det låter ju bra då! För Prestige Sadlarna är ju kanon! (om jag inte räknar med Golden star.. :eek:men de e ju en smaksak ;)

Puttar upp! Ingen som har en sådan sadel eller har något att säga om dem? :angel:

Jag har en JW. Kommer inte ihåg modell men jag är iaf super nöjd med min. Har haft den ett bra tag nu och jag kommer att gråta när den inte går att använda längre!

Hihi det va ju skönt å höra! Ska iväg och prova sadlar i morgon så hoppas verkligen att JW sadeln ligger 100!! :love::crazy:

Funderar på kvaliten.. ska ju vara samma skinn och bom som prestige.. Men skiljer ju en hel del i pris.. :confused:

Det är samma tillverkare som gör JW som gör Prestigesadlarna, i samma fabrik.

Många är beredda att betala mer för ett namn.

Har köpt den nya JW sadeln, überskön verkligen!:bump:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 136
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 249
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 354
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Är John Whitaker Gothenburg Horse Shows störste ryttare sedan starten 1977? Att han under årens lopp samlat på sig minst 17 Volvobilar...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka