John Whitaker smug jacket?

De är stora i storlekarna! Har du M i vanliga fall så får du ha S eller XS.
 
Okej jag har M i Mustos liknande jacka. Men d var bara för S var på gränsen till korta armar å annars har jag alltid small i kläder. Då kansek jag ska satsa på en XS?
 
Är det den regntäta jackan med fleecefoder o sign. på halsen typ? :crazy: :angel:
 
Jag tycker den är normal i storleken! :) Jag har small i min iaf och den är helt underbart skön! Måste ha lite att röra sig i under och det kan jag göra i small.
 
Smug jacket är ju Unisex i storlekarna och det är därför de är stora. De ska ju passa killar med. :confused:

Jag har iallfall xs på mina smug jackets och jag har s i vanliga fall. :)
 
Ok ja borde nog ha XS ja e inte direkt stor. ca 162 lång runt 53 kg.
 
Gråååå :love: :smirk: Precis köpt en svart musto så d får bli en grå sån här, jag har mkt grått :D
 
Okej, tack så mycket! :)

Ska genast titta in där. Det kliar i shoppingnerven! ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
563
Senast: Åsa A
·
Utrustning Nån som vet hur många grader en pfiffsadel är i normal bomvidd, alltså bomvidd 2. Dom är rätt smala eller?
Svar
0
· Visningar
266
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
643
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp