John Withaker...

E

essecin_87

hjälmen från charles owen. någon här som har den?? nöjd i sånna fall?? bra ventilation? köpte en idag, för ja åkte me huvet i backen igår med min gamla show jumper..

vilken e den bästa C-O hjälmen tycker du?

;)
 
Jag har en sådan!!! fast jag har inte användt den någe mycket alls... har en annan hjälm som jag har till vardags... Den är gudomligt skön och sitter jättebra (iaf på mitt huvud) ventilation har jag ingen aning om...tänker inte så mkt på den :) den har ju iaf inga "hål" som GPA och IRH och dom hjälmarna...
 
jag vill ha en CO showjumper tkr inte JW modellen e lika fin... har fått för mig d :D
 
Jag älskar JW hjälmen. Den är snýgg och så sitter den himla bra! :love:
 
ja har ju båda då, och jag gillar JW modellen bättre... showjumper finns det ju ingen ventilation i och det är inte så mysigt när svetten rinner ner i ansiktet.. men d är bara vad jag tycker =)
 
Jättebra tycker jag, inte fullt så bra ventilering som GPAn men helt okej :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Igår var en lång dag... Jag vaknade 04.15 och 4.50 ringde I-E och sa att de hade en halvtimme kvar till mig ungefär. Så jag slängde på...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: IngelaH
·
Utrustning Jag har alltid haft svårt att hitta ridhjälmar som passar mig bra. Antingen är de för små eller så är det för stora. Jag köpte en...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Elo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 512
Senast: Flixon
·
Ridning Hej! Jag ska börja rida igen och var på en provlektion igår. Senast jag red var nog 14 år sedan... Jag kände mig trygg med hästarna och...
2
Svar
20
· Visningar
1 984
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp