Sv: Join-Up

hej! har du läst monty roberts bok "mannen som lyssnar på hästar" (tror jag den heter) den beskriver detaljerat join up metoden, men det är nog svårt när man ska göra det sj,. men det kan nog inte skada att pröva på egen hand..:)

Läs Monthy Roberts bok "Från mina händer till dina" en bra början.

Det jag hittils har fått för uppfattning om "Join Up" är att det inte är något man ska ge sig på om man inte är 100 säker på sitt kroppsspråk. Eftersom det är en så dominerande handling..

Håller på att läsa Monty roberts bok som heter "från mina händer till dina".
Har endast läst ungefär 2 kapitel och har redan fått en hel del fakta som gjort mig ännu mer intresserad.
Så rekommenderas :banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Min föräldraledighet är snart slut. Jag är sjukt stressad över ekonomin och framtiden. Har inget jobb att gå tillbaka till men en plan...
Svar
4
· Visningar
707
Hemmet Jag vill renovera köket och toaletten i min stuga. Men jag vet inte hur jag går tillväga för att börja planera. Jag vill inte bara byta...
Svar
18
· Visningar
642
Senast: Inte_Ung
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det finns stora brister hos flera ryttare gällande planering för träning och tävling med sin häst. Det visar en undersökning som Agria...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka