Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Visst kan du göra sylt på resterna! Tänk på att skumma ordentligt, det är framförallt skummet som kan försämra hållbarheten på den "omkokade" sylten. Den "omkokade" sylten blir hursomhelst inte lika hållbar som "vanlig" sylt, så använd den först.
Vet dock inte hur det är att spara resterna och koka dagen efter, själv har jag kört direkt, men det borde väl fungera..? Prova och kom med rapport!
Tack för svar! Nu var jag tyvärr en zombie imorse så jag hann slänga allt innan jag vaknade. Fick lite sömndrucken panik på morgonen då vi skulle få gäster och jag ville få undanstökat innan jag åkte till jobbet..
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...