Joules Ridkläder

Horse_power

Trådstartare
Undrar om någon har några ridkläder från dem, bilder kanske?
och åsikter och vad ni tycker om dem, kvalité osv.

Har inte sett detta märket tidigare men hittade väldigt fina västar idag från dem, en i blått och en i vitt :love: Nån som vet om de är värda priset? :)

Mvh//Horse_power

Sv: Joules Ridkläder

Jag har några tröjor därifrån och mamma har en väst! De är sååå sköna. Skulle också velat ha en väst, det har nämligen helt otroligt att den satt så bra i midjan (allt är pösigt i midjan för mig) men däremot så var den lite kort.

Tyvärr så var den jätteskön och allt sånt och hade den varit lagom hade jag slagit till :love:

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 716
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 817
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 837
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 656
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka