Julbild på min kisse

Annie_92

Trådstartare
Måste bara få visa världens sötaste julbild på min katt: :love:
17884767.jpg

Ha ni sötare så visa jättegärna dom!^^

Sv: Julbild på min kisse

Men va tråkigt...:/ Tror dessvärre inte jag kan göra på nåt annat sätt för tillfället, men jag kan säga att det är min långhåriga blandraskatt(ser ut som perser/norsk skogkatt) som hittat sin favvoplats under julgranen mitt bland alla paket!^^ skitsött!:D Han ser dessutom ut som jultomten, med sitt långa vita "skägg"!haha... Men går det så kan ja försöka lägga ut en annan gång.

Har du ändrat inställningarna till din pixbox? Du måste ändra så att fotona blir publika - nu är de inställda så att bara du kan se dem. Kolla runt lite på sidan. :)

Åh vilken sötnos!!! :love: Är det norsk skogskatt i honom?

Liknande trådar

Katthälsa Jag skaffade en kattunge som visade symptom på kattsnuva kort tid efter hemkomst trots vet besiktad ua hos veterinär samma dag. Fick...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
784
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka