Julklappar till medryttarna

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Prrrooosssiiittt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 4 175
Sv: Julklappar till medryttarna

Jag har gett

*ficklampor, såna som man vevar upp och inte behöver batterin
*reflexväst
*pannlampa

Det är grejer som man kan använda i stallet men som man har nytta av annars också....

Jag tycker att presentkort i en hästaffär är en bra idé om du inte har någon aning om vad hon gillar annars. Att ge hästtillbehör som grimmor osv, kan ju riskeras att uppfattas så att man köper till den egna hästen men "via medryttaren" om du förstår vad jag menar.. Då kanske hon känner sig tvungen att använda det till just din häst. Så det är bättre med nått hon kan välja själv om det ska vara en hästpryl. Annars går biocheckar också bra, men det är ju förbannat tråkigt kan jag känna. Det är sånt man alltid får av fantasilösa farbröder typ.. En cd med hästbilder, som någon nämnde, tycker jag också är en kul grej och kostar ju inte så mycket. Då kan du ju komplettera med en förstorad bild på medryttaren och hästen :)

jag har alltid fått hästsaker, borstar, ridspö, pälsglans, schampo..... antagligen med undermeningen att man ska använda det till dennes häst men ändå, det har jag varit nöjd med iaf.

jag har gett bort chokladaskar, nån tomte iband till "mina hästägare" och min fd chef

Senast ändrad:

Kl**
denna tråden skall jag emd följa.
Jag fick bioiljetter av hästens ägare jag va medis åt i julas eller om de va i födelsedagspresent. Nej då fick jag en ask med chokladhjärtan!
Jätte uppskattat båda två!

Mina medryttare förra julen fick ett par blommor, de va äldre och ja jagh ade skitsvårt att komma på ngt.
Iår är de lite yngre o de blir nog en chokladask eller liknande!
=) Ev, ridhandskar då ena tjejen bara har små tunna=)

de jag har fått som medryttare är, en tjock gosig tröja, smink, öronhängen, godis och annat smått och gott ;)

det behöver inte vara någon fin, dyr present, alltid lika roligt när hästägaren vill ge sin medryttare något, man känner sig riktigt uppskattad då. Spelar ingen roll om det är en chokladask elr ett par vantar :)

Saker som jag har fått av snälla medryttarhästägare är bland annat:
*Reflexer
*Pannlampa
*Presentkort till hästaffär
*Biokort
*Choklad
*Blommor
*Varma strumpor och handskar.
*Ridlektioner

Som sagt så är det tanken som räknas och jag blir väldigt glad för det eftersom jag aldrig behövt betala för att rida deras hästar :)

*kl*

Jag gjorde ett kort med ett foto på hästen och en liten tacktext till min medryttare när hon slutade. Och så en stoooor chokladkaka med Nonstop i och ställde i skåpet så hon hittade det sista dan hon hade henne!! Det var mycket uppskattat och hon skrev ett långt brev i boken så jag blev alldeles tårögd... Saknar henne massor!!!:cry: Fast hon hjälper till lite ibland när jag behöver!!:bow:

förra året fick min medryttare sånna öronmuffar man sätter på hjälmen! Garanterat uppskattat!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 494
Senast: Nota
·
Gnägg Var med om en hemskt obehaglig incident idag när jag och en stallkamrat var ute på ridtur på kommunala stigar. Plötsligt kommer en... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 898
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 585
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka