Julklapps tips till mina inackorderade

I

inventor

Behöver hjälp med julklappstips till mina inackorderingar.
Brukar köpa julklappar runt 250:- till dem. Kommer inte på
något vettig alls i år och är sen som vanligt.:bump:

Sv: Julklapps tips till mina inackorderade

Pälsglas går alltid åt :angel:, hovkratsar med -.- ! Så några hovkratsar och varsen flaska pälsglans kanske :) ?

Mvh
Emma

Oj, generöst! :o

Ett schabrak med deras namn på ena sidan och stallets namn på andra, kanske?
Fast det är kanske svårt att hinna på det klart till jul...

pannlampa om dom rider när det är mörkt???

Oj, generöst! :o

Ett schabrak med deras namn på ena sidan och stallets namn på andra, kanske?
Fast det är kanske svårt att hinna på det klart till jul...

Ska dom dela på ett?

*kl*

Mamma brukar köpa knäckebröd och slå in till alla hästar..
(20 inackorderade)

vi får oxå julklappar. Sjöhaghen jacka med stall namnet på ryggen o namnet på bröstet, härlig väst med stallbrodyr, grimma med brodyr på nosen. Ska bli spännande att se vad vi får år, har julbord i stallet på söndag :)

Per person? Oj... :o Det var generöst. Fast du kanske inte har så jättemånga inackorderingar iof. :D

Jag hade uppskattat pannlampa grymt mycket, benreflexer är också sånt som går åt hela tiden. Schabrak är tråkigt att köpa själv men jättekul att få.

Kanske är det ngt som nån av dem saknar?

Vi hade brist på longerlinor ett bra tag. Tråkigt o köpa själv. Även tömmar till tömkörningsgjorden saknade vi - vet dock inte vad det kan kosta.. Precis som tyglar. Smörjgrejer. Kanske ett par nya tyglar.. :D Haha.. Nä nu börjar det bli tråkigt..

Böcker är alltid jättebra.
Roligt skulle det ju vara om man kunde hitta något lite annorlunda, roligt. Som glittriga lindor/grimma eller liknande. Det hade jag gillat. Då känns det som att man ansträngt sig för att hitta något speciellt. :)

Förra året köpte jag grimmor med text på till mina inackorderingar, förvisso var de bara två vid den tidpunkten så det var ju lätt fixat!

Vad säg om lite häst & människogodis bara? Enkelt och smidigt men ändå uppskattat.

Per person?! Åh så trevligt isåfall! Kanske en gratis kurs eller ett schabrak? På ett tidigare stall fick vi inackorderingar julklappar av stallägarna i prislappen ficklampa. Mycket uppskattat! Där jag står nu så går vi i stallet ihop till julklapp åt stallägarna (också uppskattat å deras sida!;)).

Åh va trevligt:bump:

Vad blev det nu då? Julafton har passerat så nu är jag nyfiken...

Liknande trådar

Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 845
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 348
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 954
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?