Julklappstips.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 562

Lilla

Trådstartare
Behöver tips på julklappar.

Pappa. 61 år. Önskar inget. Svår att köpa kläder till. Hatar vinter. Älskar sol. Spelar elgitarr. Metallsöker.

Mamma. 60 år. Egentligen inte svår. Älskar inredning.

Syrran 30 år. Inga speciella intressen.

Kasta tips på mig:)

Sv: Julklappstips.

Titta gärna in i "miljövänliga julkappar"-tråden, där finns det massor av bra tips. :)

Jag vet ju inte vad du har för budget, men vad sägs om t ex en upplevelse till syrran (t ex spa-dag eller prova-på-dyk), konsertbiljetter till din pappa (metallsöker?) eller nånting han kan behöva till gitarren, och tidningsprenumeration på något inredningsmagasin eller någon speciell inredningsdetalj du vet hon inte skulle unna sig till din mamma.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 943
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 734
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 847
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 495
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31