Min gran:
20171202_155410.jpg

Min julängel som kommer fram varje jul:
 
Här är det bara sonens rum som blivit pyntat. Vi upptäckte en vattenskada i matrummet som håller på att renoveras så vi ligger drygt en vecka efter och eftersom allt istället finns i köket ärr det kaos där. :(
 
Det gör att köpa lamputtagskontakt på Ikea och byta på själva lampan :)

Vilket kräver att jag byter själv, något jag inte tror att jag bör ge mig på. Är som sagt extremt oteknisk.

Jag slaktade två trasiga kullampor och la i batterislingor istället. Det verkar ju inte finnas med lamppropp.. Mycket märkligt.
 
Här är det bara sonens rum som blivit pyntat. Vi upptäckte en vattenskada i matrummet som håller på att renoveras så vi ligger drygt en vecka efter och eftersom allt istället finns i köket ärr det kaos där. :(
Å så trist att få en ofrivillig renovering före jul :down: Hoppas det går någorlunda smidigt att åtgärda. Vi har ju köket som är ett byggkaos fortfarande (pga försenad leverans), så jag vet hur kul det är :crazy:
 
Å så trist att få en ofrivillig renovering före jul :down: Hoppas det går någorlunda smidigt att åtgärda. Vi har ju köket som är ett byggkaos fortfarande (pga försenad leverans), så jag vet hur kul det är :crazy:
Renoveringen är planerad och var nästan klar när vi upptäckte att det nya taket läckte in men är så trött på detta nu.
 
Jag har satt upp lite tomtar och adventsljusstakar nu ^_^ fick en hel hög av min syster som hon inte har plats med längre :D.
Lägenheten är dock i kaos nu då jag mått dåligt och inte städat på vääääldigt länge... köksbordet är fullt av julsaker också så har inte kunnat äta där på 2v -_-. Är egentligen "bara" att plocka undan och sortera allt..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 653
Senast: Hyacinth
·
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 669
Senast: sthu
·
N
Övr. Djur Har sett att vissa här på forumet har afrikanska jättesnäckor, dom är ju bara för häftiga! Har funderat på såna i nåt år nu, och tänkte...
2
Svar
33
· Visningar
5 662
Senast: Nelly_Muffin
·
Hundavel & Ras Efter många funderingar fram o tillbaka på vad nästa hund ska vara för ras, tänkte börja leta uppfödare så smått, ställer jag återigen...
Svar
19
· Visningar
3 247
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp