Jultråden 2019

Dottern fick en kyrka av hennes farmor och farfar. En sån som spelar såklart 😅 Den fick stå i öppna spisen i hallen uppe:) (ja jag vet att det hänger kvar halloweengrejer där😂)
D3D24451-558A-4D5E-876E-F053B69A1F6E.jpeg
 
Fantastisk glädjespridartråd!
Kul att få inblick i hur andra gör och tänker om t ex julgardiner (som jag aldrig någonsin haft och är imponerad av att man orkar fixa). Julkänslan är någon slags magi hur man än uppnår den. Som vuxen får man utlopp för en sagovärld som inte är tillåten övriga året. Det är så härligt att se andras sätt att fira och älskar när folk går all in på vad de än gillar, oavsett stil.
 
Efter några veckor av lägre julpepp så har den återkommit med full kraft - black week är min bästa vän!
Idag börjar julpyntandet :bump:

(Har bränt på tok för mycket pengar, men resonerar att jag har köpt ”dyra” saker - typ gardiner och ljusstakar - och att dessa kommer återanvändas år efter år)
 
Nu har även jag hittat en jul"potta" först hittade jag en likadan som @pepp (tror jag det var) röd o fin,men för liten,så nu blev det en silverfärgad,ska bara blinga den lite innan kort kommer.
 
På söndag åker stjärnor och stakar fram, men resten av julpyntet får vänta fram till dagen innan jul, så är traditionen här hemma! Den 23dje går huset från 0 till 100 på julighet och det är så mysigt :D
 
Är hemma sjuk o tänkte hämta mina juliga sängkläder och adventsljusstakarna från förrådet nu men regnar som fan så hoppar det. Another day, another time.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp