Bukefalos 28 år!

Just nu är jag irriterad på... Del 4

Just nu är jag oerhört irriterad på Norwegians strejk. Kom överens för helsike! Jag vill inte behöva köpa andra flygbiljetter, ta båt eller åka tåg och bil i elva timmar!
 
Jag är jäkligt irriterad på att en granne har ringt och klagat på min hund som har ylat hela morgonen. Bara det att jag inte har någon hund. Och när jag ringde bovärden för att förklara det så hade han slutat för dagen. Är nästan lite stött och sårad. :p
 
Jag är irriterad på att det ska vara så jäkla omöjligt att hitta kläder. Jag är inte överdrivet liten, verkligen inte, 170cm lång och med normalvikt enligt BMI. Meeen storlek small är ofta(!) för stort samtidigt som xs blir på tok för litet. Dessutom behöver jag köpa ny bh, men inte ens underklädesaffären här i närheten har någon med 65 i omkrets om det krävs större kupa än B. Ungefär så. Nästa person som säger åt mig att klädtillverkare bara gör kläder för smala/normalviktiga personer får nog en käftsmäll. Det var otroligt mycket lättare att köpa kläder när jag vägde 15-20kg mer än vad jag gör nu... :banghead:
 
Just nu är jag irriterad på att jag klämde min lunga i morse så det gjorde ont vid djup-andning och tex. suckar/hosta. Det gör ont under vänstra bröstet där framme vid revbenen, gjorde även ont när man tryckte på något ställe... Hade ont resten av dagen fast blev väl lite bättre efter 12 kanske. Fortfarande ont nu. :banghead: RAAAARGH!
 
@Haru Klämde lungan?:nailbiting:

Just nu är jag irriterad på mig själv, jag borde Verkligen plugga till matteprovet på fredag, men nej, istället sitter jag och tittar på Girls hela dagen..
 
När man bara får en massa gillanden på något man lagt ut på köp och säljsidor på fb. Det är utlagt för att säljas, inte för att folk ska ha något att titta på bara. Vill man inte köpa det så ignorera det bara
 
Att jag åker 14 mil till stockholm för att träffa gamla vänner. idag slutar med att jag sitter hemma själv hos min morbror trots att jag bestämt träff med två personer. får hoppas att morgondagen blir bättre då jag bestämt med 2 andra. Känner mest, vänner vad är det? just nu. :(
 
Beställde parfym på nätet. Tyckte det tog lång tid så jag mejlade dig fick detta svaret:

"Thank you for your email.
We have contacted our logistic department to ask what happened with your delivery and they answer we became was that, you didn’t received the Luxury Perfume collection for Her, because the products you order where products that contain flammable substances and we are shipping by plane. But of course you willreceivethe reimbursement for them, which can take 2 weeks.
We hope this answer your question to your satisfaction and wish you a pleasant day."


:devil::eek::rage::arghh::turd:
 
Idag är jag irriterad på trafiken och vädret. Bilister som knappt tar sig fram, kör så vingligt och osäkert att man undrar varför de alls satt sig i en bil, vägarbeten och som avslutning en stor olycka som spärrade av hela vägen. Med tanke på vilken väg det var osv så skulle det inte förvåna mig om olyckan var ett resultat av idiotkörning, men ja, jag hoppas såklart på att det var en "riktig" olycka och att det gick bra för de inblandade… Måste trots allt vara betydligt jobbigare att hela bilar blir totalkvaddade än att det tar lite längre tid än vanligt att köra hem från jobbet.
 
Detta: :banghead: (är slö och kopierar från en annan tråd)

Just nu är jag SÅ SUR!
Fick ett jobb i nov som timvik, men får inte jobba något för att jag inte kan börja kl 6 (5 mil bort, dagis och fritids öppnar inte förrän 6) Men en annan anställd fick utan problem börja 6.30 för att hon blev så trött av att gå upp så tidigt.
Jag får svaret "det är ett krav att börja 6 för att kunna göra sitt jobb" men hur kan K börja senare då? Som gör EXAKT samma jobb?!

Gaaah!:rage:
 
Jag är obeskrivligt irriterad på att jag drog knät ur led när jag pga hagelskur sprang från parkeringen. Extra typiskt eftersom jag ska tävla på måndag. Får hålla i manen och se glad ut :p

(Ironin är fin. Jag jobbar i ett fängelse, rider typ varje dag och åkte nyss skidor i en vecka. Men nä, jag pajar knät av att springa från en jäkla parkering :banghead: )
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp