Just nu del VIII

Just nu funderar jag på om man får barnbidraget den 18 eller 21 den här månaden, eftersom 20 är på söndagen. Man borde få på måndagen då va?

Just nu har jag precis kommit hem efter ett studiebesök hos en lokal brädgård. Funderar på om jag ska ta och lägga mig på sängen en halvtimme innan jag fortsätter med dagens måsten *gäsp*

Just nu är jag faktiskt lite sur.
Har flertal gånger sökt jobb på lokala matbutiken, de säger alltid att de inte har behov av att anställa osv. Ändå har de nyanställd personal när man kommer dit nästa gång. Varje gång är det barn till de anställda, kompisar till deras barn eller kompisar till anställda som fått jobb. Affären i närliggande samhälle gör precis likadant. Så otroligt frustrerande när man kämpar för att få jobb själv.

Borde läsa för högskoleprovet men börjar fundera på om jag kan sitta 8 timmar när magen är stor och illamåendet går i vågor. Suck, lille bebisen. Du är varmt välkommen men det är bara det att mamman vill vara mer aktiv :cool:

Just nu skrattar jag åt min knäppa katt :D
Sofföverdraget är jätteroligt och gömma sig under tydligen haha, myntakudden fick sig en omgång också :laugh:

Dagens negativa:
- Jag blev av med min plånbok igår på väg hem från "krogen".
- På vägen hem snubblade jag även och ramlade vilket resulterade i ett svullet knä med världens blåmärke.
- När jag öppnade kylen nyss så hade lampan gått sönder.
- Tände på toaletten och fick en smärre hjärtattack när en lampa där gick sönder.

Dagens positiva:
- Har på förmiddagen varit på första intro-kursen i bågskytte och det var hur roligt som helst!
- Vaknade upp till ett sms där en snäll person hittat min plånbok i en del av stan jag inte befann mig i igår och ska återlämna den till mig under morgondagen.

Just nu har jag ångest och som vanligt får jag bara slängt i ansiktet att jag bara överdriver och bara ska vara tyst ungefär.
Har haft världens strid med äldsta sonen som är enormt krävande. Försökte få lite stöd från föräldrarna, men blir bara avbruten när jag försöker säga något. Får alltid känna att jag inte får känna något, att jag bara ska vara tyst och stå ut ungefär.

Just nu har jag ångest och som vanligt får jag bara slängt i ansiktet att jag bara överdriver och bara ska vara tyst ungefär.
Har haft världens strid med äldsta sonen som är enormt krävande. Försökte få lite stöd från föräldrarna, men blir bara avbruten när jag försöker säga något. Får alltid känna att jag inte får känna något, att jag bara ska vara tyst och stå ut ungefär.
Alla bara förväntar sig att man alltid ska vara som en jäkla robot som alltid är glad och trevlig. Råkar man vara på dåligt humör en dag ska det genast tystas ner. :(
Sonens pappa får man inget stöd av, där duger man bara när han vill ligga. Min sk bästa vän sade upp kontakten efter att ha spridit en massa lögner om mig på fb. Jag delade inte hennes åsikt precis som hon ville.
Utan buke hade jag inte haft någonstans att vända mig. Eller jo, jag har min bror iof men han har det så jäkla tufft själv. Har min pappa också iof, han ser dock så slut ut att man funderar på om han verkligen är frisk.

Alla bara förväntar sig att man alltid ska vara som en jäkla robot som alltid är glad och trevlig. Råkar man vara på dåligt humör en dag ska det genast tystas ner. :(
Sonens pappa får man inget stöd av, där duger man bara när han vill ligga. Min sk bästa vän sade upp kontakten efter att ha spridit en massa lögner om mig på fb. Jag delade inte hennes åsikt precis som hon ville.
Utan buke hade jag inte haft någonstans att vända mig. Eller jo, jag har min bror iof men han har det så jäkla tufft själv. Har min pappa också iof, han ser dock så slut ut att man funderar på om han verkligen är frisk.

Så tråkigt att du har det så besvärligt, lider med dig :( Inte för att det hjälper men ändå.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 357
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·