Bukefalos 28 år!

Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu har jag fastnat framför Minecraft.
Jag... borde sova. Men jag har hittat en grotta med hur mycket guld som helst. Och jag behöver bygga klart mitt hus.
Såatte... dygna? Dygna.
 
Sv: Just nu... II

:rofl:

kl

Just nu sitter jag och väntar på att åka till min kusin och titta på deras häst som dem köpte för 2 månader sen:bump:
 
Sv: Just nu... II

Just nu har jag släpat med mig laptopen ut på balkongen och ligger och solar medan jag spelar Minecraft och pumpar Skambankt, Sabaton och Kaizers Orchestra för hela grannskapet. Hur man bäst spenderar en gassande solig dag enligt Stormkast.
 
Sv: Just nu... II

Just nu äter jag lite musli och yoghurt..hoppas yoghurten kan lugna min klagande mage!
 
Sv: Just nu... II

Just nu dricker jag kaffe på balkongen och funderar på att släppa it lill kisse och dra igång tvättmaskinen innan jag drar mig ut på en promenad på byn :)
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu kollar jag på tv. Det finns verkligen ingenting att göra idag!
En sån där sitta inne dag. Men det funkar det också.
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu pustar jag ut efter att ha bedrivit en tio minuter lång intensiv jakt med tränat rovdjur; Jag är kattvakt, och en stor flygande sak med antenner satte sig plötsligt på min skärm, vilket fick mig att skrika, kasta upp mobilen i luften, flyga upp från sängen och rusa ut i hallen. Så jag hämtade le sovande katt från köket och kastade in henne i sovrummet medan jag stod och ångestskakade i dörröppningen. Om katten inte tagit fanskapet hade jag sovit på toaletten i väntan på att kunna ringa en kompis och be den smälla djuret imorgon, så jag har ändrat mig, jag tycker om katter ändå.
angel.gif
 
Sv: Just nu... II

Just nu sitter jag på balkongen och är förbannad på vår ung katt då han spöar upp gamle tant katten :rage:
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu är jag precis klar mer diverse registreringar (som ska göras senast imorgon, hej framförhållning :p) till sommarkurserna jag ska läsa. Lagom glad på länkar som inte vill fungera och sidor med bristfällig information... :meh:
 
Sv: Just nu... II

Just nu funderar jag på vad jag ska göra idag. Både börja med att duscha, för att sedan kanske ta en sväng till af. Men vill inte.
 
Sv: Just nu... II

KL

Just nu sitter jag och väntar på att jag ska åka in till stan en sväng med en kompis! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
785
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
449
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 790
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp