Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu har jag precis kommit hem efter en arbetsdag med fotboll på TV, korsordslösande, toast Skagen till lunch och köftes i pitabröd till middag :d

kl

Just nu målar jag naglarna, lyssnar på Kaizers Orchestra och har ont i magen över helgen. Men det är ju normalt att vara stressad och ha ångest över att inte komma längst fram på konserter, bara så här ett och ett halvt dygn innan den första faktiskt äger rum. Suck. Livet för en musikälskare.

kl

Just nu ligger jag i sängen och jäser och är glad för att vågen är på min sida och det regnar ute...

Det kommer gå AWESOME.

Just nu spelar jag Alice och undrar om jag inte, beroende på trötthetsgrad, ska tvinga Stormkast att titta/spela lite i afton. Sen finns ju alltid MW3. På stora tvn. Aw yeah.

Edit: Nu ska jag förstås försöka döda en Colossal Ruin, och sen kan det hända att jag aldrig vill se spelet mer..

KL

Just nu sitter jag och mina fyra hundar i den stekande septembersolen på vår nya altan i vårt nya hus där vi sov för första gången i natt :love:. Jag är ledig från jobbet för Vård av Hund (min ena har opererat sig) så jag har sen 8.30 i morse fixat och donat och möblerat.

Både jag, min man och hundarna ÄLSKAR vårt nya hus :love:!!

Speeeeeela. Ämmveetreeee. Jag kommer i alla fall slockna på tåget och flygbuss, och sedan kan man faktiskt sova på flyg och... eh, utanför entré. Faktiskt. Mvh tar med Skambankthoodie och eventuellt halsduk.

Just nu är jag STRESSAD AV ABSOLUT INGEN ANLEDNING ALLS.
Eller jo, möjligen att jag måste åka ut till stallet pga. hovslagare innan jag ska till tåget, och jag är livrädd för att han, som hovslagare har som rutin, är försenad. Ahhhhh.

KL

Jag ligger och väntar på att få en snilleblixt om vad jag vill hitta på. Kom hem ifrån universitetet vid 12 och har städat, läst en massa Oscar Wilde & plockat fram quorn ur frysen. Jag kan alltid göra något vitlökssmör eller städa toaletten. :D

*Kl*

Just nu sitter jag och hunden i bilen och vääääntar. Har uträttat lite ärenden här i Malmö och nästa ärende kan inte uträttas förrän 15.45.

kl

Just nu kollar jag på top model och hänger här i väntan på att sonen ska komma hem från skolan. Sen blir det träning!

kl

Just nu sitter jag på Arlanda, väntar på Lightzone, lyssnar på Maskinen och försöker att avgöra om jag är död eller inte. Sovaaaa. Nu.

kl

Just nu ligger jag i sängen. Har skrapat 2 lotter med vinst på den ena och nu ska jag samla mod till mig för att ringa upp min pappa som ringde för ett tag sedan för att säga grattis på födelsedagen. Men det är väl bara att göra det.

*Kl*

Just nu borde jag ta och gå igenom mina garderober, byråer och två klädkammare för att rensa ut det jag inte använder. Men det är ju så jobbigt och jag har faktiskt redan varit duktig idag :p (Lämnat dotter på dagis, haft en provridning på en av ponnyerna, varit hos optikern och handlat lite mat på CityGross inklusive promenad till optiker och CG.)

kl

Just nu slappar jag i soffan efter ett träningspass. Ska dock städa strax då vi ska ha kalas om några timmar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 888
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 218
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 862
Senast: monster1
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 376
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår