JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Juul överklagar domen i Norge
(Travronden)
Danske stortränaren Steen Juul har överklagat sin dom från i lördags på tre veckors avstängning och 50.000 norska kronor i böter.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Bo Westergaard stängs av i fem år från sporten och får böter på 50.000 danska kronor i en ny dom.
Anledningen: Han har förvarat...
Hästnyheter
Danske dressrydomaren Leif Törnblad har ju kommenterat sin avstängning som han fick efter en uppmärksammad intervju. Avstängningen har...
Hästnyheter
Fabrice Souloy dömdes till ett års avstängning. En dom som tränaren inte kommer överklaga. I stället flyttas hästarna nu till svågern...
Hästnyheter
Åke Svanstedt har valt att inte överklaga den avstängning som tränaren fick efter att bland annat Resolve testades positivt vid ett...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Var ett tag sedan jag var aktiv i dessa trådarna, så hej igen :)
Har en diskussion med skrivaren om något så avancerat som att skriva...
Sryoqwe
Alldeles nyss
Svar: 446
Visningar: 11 698
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Håller med, kändes så himla knäppt! Är väl bara bra om man är öppen för alla möjligheter om man känner att man inte vill ha nuvarande...
jeennnnyy
Alldeles nyss
Ung kille
Relationer Om du är 13 så säger jag att han är en pedofil.
Om du är 33 så säger jag träffa en terapeut eller psykolog eller liknande och prata om...
Mkb
1 minut sedan