JW eller speed air?

Miss Sixty

Trådstartare
Nu har jag problem;)

Vilken hjälm ska jag välja?

En JW eller en GPA speed air?

Eller rättare sakt vilken ska jag börja köpa lär bli båda två till slut:p

Min gammla(läs: 4 mån) JW hjälm sprack när jag blev avslängt sist och jag tycker min GPA titan gått ur tiden.

Så hjälp mig nu!

:bump:

Sv: JW eller speed air?

Snälla M, ingen flughjälm :eek: :devil:

fluga2.jpg

Köp båda. Och variera dej ;)

Och ha Titan som hemmahjälm.

Ta den som passar ditt huvud bäst tycker jag.
Personligen tycker jag att JW:n är väldigt snygg. I början gillade jag inte alls "flugan" men jag tycker den är riktigt snygg nu, gillar spec. de som "målat" sina. Men jag kan ju tänka mig att speed air är skönast på sommaren.

JW !!
har iof börjat vänja mig vid speed air, den va sjukt ful i början. men den e fortfarande inte snygg. gillar den inte alls där bak.. :crazy:
men JW e lätt snyggast!

Säger detsamma, men gå först på vilken som passar ditt huvud bäst, annars JW helt klart.

Jag tycker båda är jättesnygga, fast JWn leder listan iaf! ;) .

Som de andra säger, den som passar ditt huvud först och främst. Sen är det väl hur mycket du vill följa modet, för flugan kanske inte är "inne" så länge till, men JWn verkar ju kunna stanna några år till iaf. Får väl se hur snabbt JW´s nya hjälm tar sig in på marknaden.

Köp båda annars! ;) . Slipper du ångra dig!.

Jah tänker köpa båda och jag har förstått att här hos oss måste man nog beställa hem "fluggan" och JW:n finns redan i buik så det lutar imot att börja med en ny JW och beställa hem "fluggan"

Ju fler världscup hoppningar man ser på tv ju snyggare blir speed air... Jag skulle köpa en sån, de är ju mycket svalare och det är ju hemma man rider mest o vill ha en skön hjälm. Jag tycker inte alls att den är ful, tvärtom:)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 077
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 699
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 808
Övr. Barn Hej! Då detta inte rör mitt barn har jag skapat ett hemligt nick. Jag vill inte att någon ska förstå vilken familj det rör sig om, så om... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 285
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31