12-åring på vift

I just loooooove you!! ❤️
Ja verkligen. @TinyWiny har gett mig många tankar om barnuppfostran vilket hjälper mig mycket med mina barn. Ibland är det, som nämnts, jättejobbigt när man är trött/stressad och barnen inte bara lyder men ofta märker man att de är på g att bli självständiga, trevliga människor med egna tankar om situationer.
 
Ja verkligen. @TinyWiny har gett mig många tankar om barnuppfostran vilket hjälper mig mycket med mina barn. Ibland är det, som nämnts, jättejobbigt när man är trött/stressad och barnen inte bara lyder men ofta märker man att de är på g att bli självständiga, trevliga människor med egna tankar om situationer.
Tack :heart
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 152
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 956
Senast: mars
·
Övr. Barn Jag är lite kluven i frågan hurvida man som förälder bör lägga sig i sitt barns vänskapsrelationer och i vilken grad man ska försöka...
Svar
6
· Visningar
1 851
Senast: Mois
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 168
Senast: Destiny_D
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp