JW-jackorna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 1 890
F

Farouk

Är det någon som har en bild på en sådan jacka (Smug Jacket) i MARINBLÅTT?
Hittar bara på deras (vad jag tror) Royal Blue, alt. Sky Blue :(

_x_smug.jpg

Sv: JW-jackorna?

Jag stod och provade alla på Lkpg Horse Show, men bara den klarblåa och den ljusblåa. Men de hade ingen marinblå. Tror jag ska ha den! Men gå in på John Whitaker International´s hemsida och sen letar du upp jackorna på "Adults Wear" och sen hittar du smugjackan, kolla på jackan som finns i kategorien under så hittar du rätt färg. det är smugjackan, bara ofodrad eller vad man ska säga.

mysboll tycker jag ska ha ljusblå, å jag vill ha marin, så undrar vad det blir! i den klarblåa sa mysboll att jag såg ut som en kille när det gäller färgen! :rofl:

Hmm, finns JW i marin? :confused:
Annars har Horseware en liknande som garanterat finns i marin.
Jag har f.ö. den där i Royal Blue, så jävla snygg :d

Breccia_ skrev:
Hmm, finns JW i marin? :confused:
Annars har Horseware en liknande som garanterat finns i marin.
Jag har f.ö. den där i Royal Blue, så jävla snygg :d

jag har en marin
men har typ tröttnat på den. så tråkigt med en marinblå som allt annat typ :/ hehe
men jag tycker den royal blue (de e väl den på bilden?) e snyggast eller ljusrosa :D

jag tycker marin var ful :o kanske beror på att det massa rött på insidan av den där... lila är ju oxå hemsk med massa gult :crazy:
royal, ljusblå, ljusrosa o ljuslila är finast :love:
vill ha en ljusrosa utan foder till nästa år :)

min har grått foder eller de e bara fleecen som e grå.. den på bilden är nog en ofodrat som har röd insida, tycker oxå den va ful

Jag har länge velat haft en JW jacka, fast fleecefodrad :love: .
en marin såklart, annars är royal och den gråa mkt snygga!

Jag har ingen bild, men jag är nästan helt säker på att Skara hästsport har den.

Själv har jag en svart med fleecefoder, det enda som är jobbigt med dom är att dom inte är så superbra pyssla i stallet jackor eftersom dom åker upp, har du låga byxor o JW jackan på dig så blir det en vacker glipa på magen om du tex mockar eller sträcker på dig..

så är det nog, marint är ju alltid snyggt och stilrent - varför lägga till massa hemska foderfärger? hujedamig!
näe, tacka vet jag min royal :love:
och höga ridbyxor då, såklart ;)

Jag sitter här och tänker, ska jag köpa en ljusblå, klarblå eller marinblå?

Prövade en klarblå på Lkpg Horse Show i söndags, Mysboll tyckte den såg för killaktig ut i färgen! Så prövade den ljusblåa som såg bra ut.

Har mycket ljusblått på mina saker, - ridbyxor, srumpor, vantar, tröjor osv. Men tar jag en ljusblå kanske jag ser FÖR MYCKET ljusblå ut?! Sen har hästen en förmåga att dregla ner mig. Kanske den inte blir så snygg efter en dag i stallet?

Marinblått har jag även mycket av, ska jag köpa den? Har iof. inte sett den på mig själv, så vet inte hur den ser ut då, men en tjej i stallet har en sån, kan ju alltid fråga om jag får prova.

Har totala problem. VILKEN FÄRG?!

(skrev ett långt inlägg, allt försvann, så nu har jag skrivit ett kortare, så vet inte om allt kom med...!)

skulle jag köpa en ljusblå skulle jag nog bara ha den på tävling/träning typ.. inge smart å ha en så ljus i stallet. bättre att ha en mörk så inte all skit syns!!
jag tycker royal blå e den finaste iaf!! :) skulle ha tagit den!

Jo, jag funderar. Helt förvirrad här.

Royalblå var fin, men om mysboll säger att den ser killaktig ut så ser den ut så!

Kanske man ska införskaffa sig en ofodrad sumg jacka i marinblått å den fodrade i ljusblått? men har inte så mycket pengar att lägga ut nu! blir nog en mörkblå. tror jag.

De stängde ner vårt internet FÖRRA TISDAGEN!

Så jag har bara kunnat sitta i skolan, å då hoppar jag aldrig in på msn web eller vad det är där. Men NU sitter jag hemma igen å har internet! Så hoppar in strax! :D :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka