JW-jackorna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 1 890
Sv: JW-jackorna?

Du får väl helt enkelt köpa 2 - en fodrad o en ofodrad!
Eller köp en ofodrad JW och den fodrade Kingston-jackan från Börjes. Kopia på JW, dom e faktiskt grymt bra dom jackorna!

Jag har en marinblå ofodrad JW, underbart snygg o jag tkr det är praktiskt med marinblått. Har lite andra färger på ridbyxorna så :)
Men det är INTE nåt rött på insidan på min (det där röda va förresten fult, tror inte just den kombinationen finns i Sverige). Insidan på min är ju bara nätfoder, o det är ljusgrått/ljusblått typ tror jag.

Har en Equiline-jacka oxå, samma modell av jacka och den åker upp mkt mer än såväl JW- som Kingstonjackan. Men visst, det är ju inte bara för delar med en kort jacka!

hahahHAHAHA :rofl:
märks att du e från sthlm :p ;)
/lantisen

Love*Laika skrev:
Ljusblått i stallet är ju jävligt opraktiskt, så mkt kan man ju säga iallafall.

Jo, på tävlingen idag så hade typ ALLA röda :S Fast jag vill ha BLÅ! Såg en tjej som hade en marinblå, ser ut ungefär som våran klubbjacka, fast så mycket snyggare! :D
Sen var det två som hade rosa, några som hade gråa å en som hade en grön! :eek:

Ja, den marinblåa är jättesnygg, en ledare i somras hade den. Jacson-jackan är ju typ en billig kopia på JW ch Mustp, fast jag gillar nog Musto snäppet bättre än JW.

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka