Kära Örebroare, ja för all del ni övriga med...

Hej gänget, tänkte bara höra om det är någon allergi man behöver tänka på gluten, laktos, någon vegetarian eller något. För tänkte fixa någon smörgåsbit/Pizzamuffins/ja eller vad det nu blir-tilltugg eftersom det är sån tid på dagen.

Och blir som sagt kaffe, té, choklad, dricka, mineralvatten... så hoppas det kommer finnas till alla smakinriktningar

Jag skickar adress till er jag hittar här i tråden och om någon mer är intresserad att droppa in. Säg ifrån, så får ni också adressen självklart och jag kommer vara hemma senast från 15 (om jag är ute på någon sistamnutenutryckning annars är jag hemma hela dagen)... om nån vill/behöver droppa in tidigare

Jag är allergisk mot hasselnötter - alla andra nötter och mandlar tål jag.

Ses i morgon!

/Lizzie
 
Hade varit väldigt skoj men jag får nog hoppa över den här gången tyvärr. Men hakar gärna på nästa gång :)
Tar mig ingenstans just nu eftersom bilen krånglar. Går tyvärr inga bussar härifrån på helgerna. Ingen som åker vägen via Fellingsbro?
 
Hade varit väldigt skoj men jag får nog hoppa över den här gången tyvärr. Men hakar gärna på nästa gång :)
Tar mig ingenstans just nu eftersom bilen krånglar. Går tyvärr inga bussar härifrån på helgerna. Ingen som åker vägen via Fellingsbro?

Trist, men som sagt. Vi gör om det. Jag jobbar halvtid och jag behöver få lite kontakt utanför datorn på min fritid. Så det "går fler tåg"...
 
Jag lämnar landet på måndag, för varmare breddgrader, och måste försöka få ordning på min packning. Får också stå över den här gången. Ha så trevligt allihop :)
 
Ska bebben ligga kvar i den så finns plats i sovrum/datorrum annars finns det god plats i foajén utanför min dörr
 
Jag lämnar landet på måndag, för varmare breddgrader, och måste försöka få ordning på min packning. Får också stå över den här gången. Ha så trevligt allihop :)


Du får också ha det så bra, så får vi försöka hitta på något en annan gång. Om inte "hemma hos", kanske en pub-, eller fikasväng på stan.
 
Jag tänkte bara meddela att dagens meny blir enligt tips från grannen som är kock och nog känns igen av en del Örebrobukefalister, Maarit - småpajer med soltorkade tomater, fetaost och grovhuggen sallad m avocado o körsbärstomater. Grovhuggen sallad är då inte tips från kocken... utan eget initiativ från mig som tycker att Karins färdiga mikrolasagne är helt OK.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp