Kaffetråden!

Sv: Kaffetråden!

Samma här ;) Det är mest mina föräldrar och svärföräldrar som dricker kaffe ur tassimon. Jag har haft vanligt gevalia kaffe, cappuchino och latte. De har inte klagat än iaf :D Men det är bättre än innan, då vi inte ens hade en vanlig kaffekokare :o Läsk eller te fick de då hehe.

Marabou chokladen är för god till tassimon, försöker att baara ta en kopp då och då! Tur att en kapsel inte ger allt för stor mängd :p

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 758
Senast: SaraXX
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
611
Senast: cili
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för... 2
Svar
29
· Visningar
2 520
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V