• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Gul13
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 839
G

Gul13

Hej
Jag behöver verkligen tips på något kul sätt att dela ut godispåsarna på ett 6 års kalas (barnen är 5-7 år). Skattjakt fungerar inte vidare bra i lokalen och fiskdamm börjar bli lite uttjatat.

Tips mottages tacksamt :laugh:

Sv: Kalastips

En sytråd i varsin färg som trasslar sig runt inne (och ute?) och är knuten i påsen?

Vi körde godisregn sist. Mycket uppskattat. Min man stod på höskullen och kastade ut godis på gårdsplanen precis innan kalaset var slut.

Lösa gåtor/knepigheter på papper för att få guldpengar att "köpa" sin påse med? En guldpeng per löst problem!!!

:idea: Tack snälla för ideerna. Jag och maken grunnar vidare och ser fram mot fler ideer!

vi hade tipspromenad kan man säga, vi hjälptes åt att läsa för de som inte kunde och de som kunde hjälpte de andra(storasyser/bror etc) vi var också inomhus.
Men det är svårt, lite uttatat som sagt med fiskdamm:)

Hej
Jag behöver verkligen tips på något kul sätt att dela ut godispåsarna på ett 6 års kalas (barnen är 5-7 år). Skattjakt fungerar inte vidare bra i lokalen och fiskdamm börjar bli lite uttjatat.

Tips mottages tacksamt :laugh:

En liten lätt tävling där alla barn kan vara med och alla barn vinner och som inte är tävling på ett "tävlingsinriktat" sätt, där ni anpassar frågor till alla barns ålder osv. Så vinner man sin godispåse:)

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 941
Senast: Kilauea
·
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 062
Senast: Blyger
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
170
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 075
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser