Bukefalos 28 år!

Kalenderhjälpstråden????

Status
Stängd för vidare inlägg.

CillaW

Trådstartare
Jag la en fråga om Kalenderhjälpens trådar på Senior här, men den verkar vara borta. Vad har hänt?

Har också mailat och skickat PM till Gunnar, har du lust att svara???
 
Sv: Kalenderhjälpstråden????

Tråden var om hur de skulle undvika att tråden de ville göra om Kalenderhjälpen skulle räknas som annons. Så nej. Tror annars att Cilla har koll på det ;)
 
Sv: Kalenderhjälpstråden????

Fast om man skriver ut namnet på produkten man säljer samt beskriver hur suverän och bra den är så kan den ju lätt tolkas som reklam oavsett.
 
Sv: Kalenderhjälpstråden????

Ja, men det var inte direkt fallet här. Tråden var även besvarad av en moderator som försäkrade att tråden inte var bortglömd och att de diskuterade på högre nivå. Tycker också det känns lite konstigt att tråden försvinner utan PM när det är på den nivån som det var.
 
Sv: Kalenderhjälpstråden????

Idén föddes på Buke. Många bukefalister undrar hur det går. Jag vill gärna berätta det på forumet.
Vi vill gärna puffa för siten i alla sammanhang men man blir lite lessen när till och med tråden om hur jag ska göra för att det INTE ska framstå som reklam tas bort.
 
Sv: Kalenderhjälpstråden????

Anledningen till att den förra tråden togs bort för att den dels rapporterats samt att det sedan bekräftades i den att jag och moderatorerna diskuterade saken.

Det är på sätt och vis enkelt att tycka att man skall göra allt för hjälpa den här typen av insamlingar, samtidigt blir det problem om de bryter mot regelverket.

Jag har nu hittat en lösning på det hela anser jag. Här finns en nyhet under vilken en relaterad diskussion kan föras: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1123183
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 237
Senast: ako
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 608
Senast: Barbabelle
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 014
Senast: Migo
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 182
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp