Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
om det är för öronen så ska de räcka med filmjölk..
men om du kollar på tex en stor mataffär så har dom dogmans kalktabletter.. duger ju så länge. men mina vill inte äta dom - tycker dom e äckliga. sen är dom ganska stora och man ska ge typ 4 st/dag...
det har inte med fodret att göra. ofta när ineserna fäller tänderna så vickar öronen pga kalkbristen. så om man ger kalk under fällningsperioden så kan man "förhindra" att öronen vickar och får fula veck. vi måste ju ha ståndöron om dom skall ställas. och kineser han GANSKA stora öron
om det nu är därför hon ska ge kalk. men det brukar vara av den anledningen..
jag har skickat ett mail till en som är väldigt kunnig om saken - så jag återkommer när hon svarat. för jag vet inte heller riktigt hur det funkar.. men bara att öronen blir stabilare med hjälp av kalk i fällningsperioder. men det låter ju bra det du säger med PL..
Kläder & Bli fin Jag har nog inte vad jag skulle klassa som en större sten, men ändock stenar som så att säga sticker upp ovanför ringen en bit och jag...
Hästmänniskan Ja och det blir då en omöjlig ekvation.
Den med både nära och billigt.
Det är antingen nära eller billigt.
Jag äger en gård 45 min från...