Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok.....4500.- sa du.....den jag hittat, ny, är myyyyycket billigare.Diabolical_Kitten skrev:Jag har provridit enn sån, och jag tyckte den var helt okej. Men den jag provade gick för iofs bara 4500:- för de skulle sluta tillverkas (den var helt ny). Om den är dyrare än så tycker jag inte du ska köpa den...
Lädret var helt okej, stoppningen vet jag inte vad det var för nåt, inte bommen heller. Men passformen på den sadeln är för svankrygg.
Det hade den här också, men det var tyvärr inte tillräckligt för att ryggraden skulle få plats!Diabolical_Kitten skrev:Den jag provade hade 4 fingrar i kanalen...
Finns fler än så....Albion, County, Kieffer (vissa modeller), Pfiff mfl...Diabolical_Kitten skrev:För om du behöver ännu vidare än det finns det bara Prestige, där man kan få inte lite mer än 4 fingrar.
Sant! Å andra sidan är ju avståndet mitt under sadeln som är det viktiga (anser jag) då den bakersta delen av kanalen sällan påverkar hästens ryggrad. Men då förstår vi varann iaf,Diabolical_Kitten skrev:Men jag pratar inte om mitt under sadeln, jag talar om längst bak i kanalen. De flesta sadlar har minst 4 fingrar mitt under sadeln, men det regleras av bomvidden.