Källquist Olympic?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BancoB
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 067
B

BancoB

Har en Källquist Olympic dressyrsadel och jag har köpt den begagnad för ett par år sedan.
Har aldrig sett någon mer med den sadeln än jag :p
Har inte hittat eller sett den någonstans.

Någon som vet vad den ligger/låg på i nypris? :crazy:

Red med en tjej idag och hon frågade om min sadel. När jag sa att det var en Källquist sa hon "aha en Olympic?". Den ända människa jag träffat som visste var det var för nån sadel :p

Någon som har en sådan ? Hade varit kul att veta vad andra har för erfarenhet av den. Är ju ingen jättedyr sadel . .

Själv har jag bara goda uppfattningar om den ;)

Nån som vet minsta lilla eller har någon erfarenhet av dessa sadlar?
:banana:

Sv: Källquist Olympic?

Jag hade en Kjällquist Excellent Dressyrsadel till min förra häst. Tyvärr var den sned i bommen så jag fick lämna tillbaka den. Vilket var synd för den var riktigt bekväm och trevlig.
Köpte den ny för ca 3000:-

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har sökt information om några sadlar under sista tiden, då jag är på jakt efter en dressyrsadel av god kvalitet. Men kvalité... 2
Svar
24
· Visningar
4 394
Senast: palle
·
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 205
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 708
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka