Kallt om öronen?

S

Spirelli

Tips till frusna öron. Köp en rånarluva i fleece. Den kommer lätt plats umder hjälmen och täcker sen både öron och hals. Jätteskönt.
 
Jag köpte en sån på H**ks förra året...helt klart ett av mina bästa köp där... :)
 
Min luva är köpt i en motorcykelaffär, så den täcker hela ansiktet förutom ögon och näsa.
Den är perfekt superkalla dagar, men i varmaste laget övriga dagar. Funderar på att köpa en från Hööks så jag har något när det inte är så superkallt.
 
Har en luva med typ nät över huvudet (under hjälmen) och fleece nertill, kanon eftersom det inte blir trångt under hjälmen och sen fleece från öronen och ner. Mysigt och gosigt när kinderna, hakan och halsen är ombäddat av fleecen. Köpt i en ridsportaffär ej Hööks el Börjes. :)
 
Fick en sådann i julklapp ifjol, från Hööks. Är nät uppe på huvudet på den osså, så det inte ska bli trångt. Älskar den, så varm och go. :love:
 
Enig. Den fra Høøks er bra. I tillegg til at den varmer på røene, varmer den godt rundt kinnene, halsen og haka.

Har også en sånn fleecehals fra Jacson. Den er fin å kombinere med. Og mange gensere og ullgensere.. Da blir det bra :)
 
ett annat bra tips är att skaffa sig ett par öronvärma, eller earbags som dom heter.
jag fick ett par i julklapp av min kompis för två år sen och jag använder nästa alltid dom. fryser aldrig om öronen. dom är oxå sköna att ha om det blåser för då slipper man få blåsten i öronen.

//Linda :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
536
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 133
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 146
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 271
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp