Arrows
Trådstartare
Jag sökte och hittade två gamla trådar, men jag tyckte att jag trots allt kunde göra en ny.
Har varit systemkamera-ägare i lite drygt 2 år vid det här laget, är helt frälst och har fotat många bilder på den tiden.
Idag införskaffades ett Nikon D3100 paket där det bla ingår en väska.
Tyvärr är tanken att mitt 70-300mm ska sitta på min D3100 och då fick kameran inte plats i väskan, vilket var väldigt synd då väskan verkligen var snygg
min gamla D40 och dens 55-200mm fick istället flytta in i den och lämnade den gamla, lite större men ack så fula väskan tom, och där fick D3100 flytta in med sitt stora objektiv + kitgluggen.
Har surfat runt efter en snygg lite större väska där min kamera + ett objektiv får plats men inte går det att hitta.
Tanken gick till att sy en egen, trots att jag alltid haft fysiskt slagsmål med alla symaskiner jag närmat mej. Men jag antar min egen utmaning och vi får se om jag syr någon.
Ja, lång text. Men det jag vill ha är en bildtråd på alla kameraväskor därute
. In med bilder 
Har varit systemkamera-ägare i lite drygt 2 år vid det här laget, är helt frälst och har fotat många bilder på den tiden.
Idag införskaffades ett Nikon D3100 paket där det bla ingår en väska.
Tyvärr är tanken att mitt 70-300mm ska sitta på min D3100 och då fick kameran inte plats i väskan, vilket var väldigt synd då väskan verkligen var snygg
Har surfat runt efter en snygg lite större väska där min kamera + ett objektiv får plats men inte går det att hitta.
Tanken gick till att sy en egen, trots att jag alltid haft fysiskt slagsmål med alla symaskiner jag närmat mej. Men jag antar min egen utmaning och vi får se om jag syr någon.
Ja, lång text. Men det jag vill ha är en bildtråd på alla kameraväskor därute