Kameraväskor

Sv: Kameraväskor

Jag har en tidigare modell av denna

file1243598409.jpeg

Får förutom kamera med objektiv plats med ett extra objektiv och blixt. Sen kan man trycka ner plånboken och telefonen i lite olika fack också. Funkar än så länge men min utrusting börjar växa ur den lite.

Sen har jag förutom denna även en sån här:

TerraClime_wrap_sml.jpg

Min är inte alls lika stor i förhållande till kameran, men annars är det samma. Den är helt suverän när man inte ska ut och fotografera utan bara ha med kameran en dag på stan eller liknande. Tyget är lite vadderat så den åker bara ner i handväskan bland allt annat. Kameraremmarna kan man ju även sticka ut ur "påsen" så man kan gå med kameran över axeln med "påsen" på. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 205
Senast: cewe
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 243
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 597
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 070
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka