Kamoflagemönstrad utrustning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Coffeaclub
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 822
C

Coffeaclub

Är det nån som vet var man får tag på det, förutom på Ponnyprakt?
Detta täcket é ju så coolt! :rofl:

product_thumb.php

Sv: Kamoflagemönstrad utrustning

Hade jag gärna gjort...om jag hade haft en symaskin och om jag öht kunde sy.... ;)

Är så sugen på å köpa kamoflagemönstrat till nordisen på min avatar lite för skojs skull, frågan är bara om min sambo tycker att det är lika nödvändigt som jag tycker att det är.. :angel:

Jag försöker alltid komma på en massa bra ursäkter till varför jag måste köpa vissa saker till hästarna, men ursäkterna börjar ta slut nu känner jag... :rofl: Sist jag köpte ett täcke till min andra häst, så frågade min sambo hur många täcken jag egentligen hade till mina hästar, och om jag verkligen behöver allihop samt om jag verkligen var tvungen att ha 4 olika träns till nordisen.. Ja, faktiskt..alla för olika ändamål. Har väl typ 7 olika täcken till gamlingen och nordisen har BARA ett svettäcke honeycomb, ett helhals fleecetäcke och ett regntäcke. Så jag behöver nog fler :angel:

Gisssar att det bara finns på ponnyprakt. Men passa dig så jag inte hinner köpa alla före dig :p

Hehe..ja, då kan jag ju ha det som en ursäkt till varför jag måste köpa det NU :rofl:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 911
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
215
Senast: Gimlan
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
237
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka