Bukefalos 28 år!

Kan de ta mina hundar?

Är ganska övertygad om att det är en trolltråd, ny medlem och allt... De flesta som söker sig till riktiga hundforum är trots allt ganska intresserade av sina hundar, vill lära sig, ha svar på frågor de undrar över som har med HUNDEN att göra, inte om lagen kan ta dem om de missköts. De flesta som engagerar sig i sina hundar är också mer intresserade av att de ska ha det bra och vet lite mer än TS, om att hundar behöver gå ut mer än ibland...

Skulle det mot förmodan vara sant så kan vi bara hoppas länsstyrelsen gör sitt jobb vid sin återkomsten.
Ja så tänker jag också . Att det är bra att länsstyrelsen är inblandad om det är på riktigt.
För är detta på riktigt så behöver TS mer hjälp än vad hen kan få på ett sånt här forum.

Dock har jag aldrig förstått vad som är roligt med trolltrådar? Varför är det kul att starta en tråd och se om folk blir arga?
 
Uppmärksamhet, uttråkade, reta folk och se hur de fungerar när hundfolk blir arga då de "trampar" på det största intresset man har. Nej, jag vet inte, bara lite teorier om vad jag tror. :-)
 
Uppmärksamhet, uttråkade, reta folk och se hur de fungerar när hundfolk blir arga då de "trampar" på det största intresset man har. Nej, jag vet inte, bara lite teorier om vad jag tror. :-)
Kommer att tänka på när jag gick i skolan för många år sedan och killar tyckte det var roligt att skämta om att "hästarna du gillar kan man höra hamburgare av.. Nu ska jag äta hamburgare etc."
Det bästa var bara att säga "jaha". Då blev de tysta.
En gång stirrade jag bara surt på en kille. Han såg livrädd ut och vågade inte säga ngt mer
 
Precis ( har också haft häst och folk trodde man kunde retas på detta sätt). Inget retar ju folk så mycket som att trampa på deras ömma punkter, och detta gör ju det i ett hundforum.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 663
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 760
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Habina
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
20 063
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp