Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har haft en molande värk i ryggen sen i går kväll, men det sitter ganska högt upp i ryggen Det stramar och trycker på neråt! Vid lite annsträgning som att gå får jag som lite starkare sammandragningar! Eller är det bara förkänningar Har gått 39+1. Förra förlossningen startade med värkar och inga förkänningar alls!
Skulle gärna få det gjort, så det får gärna vara på gång
sådär var det för mig också, första förlossningen var liksom ganska pang bom, rakt på sak typ
sen denna gången har jag haft en hel del små sammandragningar blandad med lite starkare så man funderar mer på om det är på gång eller inte.. men nu är jag ju inte alls lika långt gången som du utan vecka 34 +1 idag..
Inget mer har hänt under natten Lite mer molvärk på framsidan bara! Har läst att det kan kännas som mens verk, men då jag är förskonad från det så vet jag inte hur det känns!!
Hundavel & Ras Okej. Om jag förstår dig rätt så vill du hitta rubbet på ett enda ställe?
Men är det så jobbigt att först gå till rasklubbens hemsida...