Bukefalos 28 år!

Kan dom fortsätta så här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh.

Snsrt hittar någon en tråd någonstans av en nagev, 14, som skriver Fan va chill, jag ska få dela rum med plastsyrran :D

Och sedan kommer nagev, 13 och skriver hjääääälp jag vill inte dela rum med plastbrorsan vad ska jag gööööra :wtf:

Och så finns en till nagev 14 som äntligen ska få eget rum och slippa den jävla jobbiga lillsyrran :bump:
 
I och med att den här tråden nu verkar ha spelat ut sin roll så låser jag den... Moderator Snurrfian
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Känner att jag behöver få lite input på vår situation nu. Har ett barn som fyller 6 i sommar. Vi har samsovit sen start då det kändes...
Svar
12
· Visningar
1 816
Senast: LiZH
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 159
Senast: cirkus
·
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 132
Senast: Nielaa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
866
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Bärstol
  • The Eras tour Stockholm

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp