Bukefalos 28 år!

kan ej bränna dvd skivor

MinIan

Trådstartare
Alltså, jag ska bränna mina bilder till en datadvd.
har fungerat förut, men nu helt plötsligt fungerar det inte, jag vet inte vad jag gör för fel. för jag gör som jag alltid brukar göra.

använder mig av nero express7, blir ungefär 4GB då jag lagt till de bilder jag vill bränna, skivan är 4.7GB

DVD-r skiva som jag alltid har använt, som också alltid har fungerat.


får ett meddelande: burn process failed at 8x (11 080KB/s)
klickar jag bort den rutan så ser man bränningsprocessen och då står det: could not perform start of Disc-at-once.
 
Sv: kan ej bränna dvd skivor

uppd? på någon hemsida?

tycker det är konstigt, har haft äldre versioner av nero, det har alltid gått att bränna.. :confused:
testar olika skivor helatiden (utifall det skulle vara nått fel på just den översta skivan)

annars får jag väl prova installera om...
 
Sv: kan ej bränna dvd skivor

återgå då till den version som fungerade?
 
Sv: kan ej bränna dvd skivor

Denna har ju fungerat, har bränt många dvd skivor med denna, det är mina bilder jag ska bränna över till dvd.

så jag gör dom till datadvd
 

Liknande trådar

IT & mobiler vet inte vad som hände. satt och tittade på navy ncis, nybeställd skiva. plötsligt hakar bilden upp sig, på samma sätt som den kan göra...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: astronaut
·
F
  • Låst
IT & mobiler Behöver någon som hjälper mig. jag brukar ladda hem filmer från nätet och sen vill jag bränna några filmer. Jag har nero som jag...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Jag har Nero, hur fasen gör man? Jag har en film på datorn som jag vill ha ner på en dvd-skiva så jag kan titta på den i dvd:n Jag...
Svar
3
· Visningar
1 375
Senast: Poisonous
·
IT & mobiler Jag har brännt massor av DVD utan problem, plötsligt funkar inte en viss sorts skivor. Jag har använt exakt likadana tidigare utan...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp