Kan en Wintec cair hopp passa denna donnan?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare miisen80
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 722
Sv: Kan en Wintec cair hopp passa denna donnan?

Vilket järn sitter i nu?

Jag tror sadeln blir bra, men du kommer antagligen att få byta järn ganska snart. Men det är ju inget neg. egentligen ;)

Helt OT men vilket underbart väder ni verkar ha! Här regnar det bara

Tack för att du tog dig tid!

Det är det vida järnet som sitter i nu. Var det bättre med eller utan fish?

Oja, vi har fint väder här och har haft hela veckan. Vi har en ledig boxplats om du vill flytta till skåne :p.

Utan fish helt klart! Den är på gränsen utan...

*avis* nja skåne är lite långt :p

tror att wintecen är för böjd. provade en dressyr på min häst (som ser ut som din ungefär) och sadeln var alldeles för svängd och de hoppsadlar jag sett av wintec har varit ännu mer svängda.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 887
Senast: ildiko
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 092
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 472
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka