Kan inte adda folk på msn

Mirre

Trådstartare
När jag addar någon så får jag upp att jag har addat men den andra personen ser ingenting. Det ska ju ploppa upp en skylt att en person har addat en men det gör det inte. :confused: Utan den personen jag addat måste adda mig och då funkar det:confused:

Sv: Kan inte adda folk på msn

Har du kollat med MSN:s support?
Om inte gör det.
Adressen finns i den nålade tråden :angel:

Sv: Kan inte adda folk på msn

Man kunde, i alla fall förut, välja om man skulle aviseras om någon la till en under Sekretess i inställningarna. Men ser nu att det alternativet inte går att ta bort, på samma sida kan man gå in och se vilka som lagt till en och därifrån lägga till sin egen lista.

Liknande trådar

IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
519
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 026
Juridik & Ekonomi Hej! Jag ska hyra ut min bostadsrätt i andra hand till en person som bor i samma förening. Eftersom det i ligger i hens intresse och...
Svar
4
· Visningar
490
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 983
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka