Kan inte redigera sekretess på FB.

Riley

Trådstartare
Jag vill dölja vissa statusuppdateringar från vissa människor, men av någon anledning har det bestämt sig för att sluta fungera. Jag kan skriva i de namn jag vill dölja inlägget från, men när jag klickar på spara ändringar byter det bara om till "laddar..." innan jag skickas tillbaka till samma namnruta igen. Vad göra? :crazy: Byte av browser gör ingen skillnad och jag har rensat cache.

Ser det här som rätt viktigt, så jag är extremt tacksam för hjälp.

Senast ändrad:
Sv: Kan inte redigera sekretess på FB.

Okej, nu har jag kommit fram till vad som förstör: Danska/norska æ:n och ø:n och även é:n. Men jag fattar inte varför det blivit ett problem nu när det aldrig krånglat förr. Och frågan kvarstår: Vad gör jag åt det här?

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 492
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag la ut ett liknande inlägg för ett antal månader sedan och fick då mycket uppmuntrande kommentarer som faktiskt fick det att kännas...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Beet
·
IT & mobiler Jag fotar mycket med min Iphone och genom bildströmmen läses bilderna automatiskt in i min dator - MKT praktiskt! Brukar lägga upp...
Svar
1
· Visningar
1 733
Senast: Gladnir
·
Bukefalos Detta är en beskrivning av hur man kan göra om den användarbild (avatar) man vill ha är för stor för det nya forumet. Nuförtiden får ju... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 359
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka