Kan inte sluta gråta

Jag tycker du ska skriva ut ditt senaste inlägg och ge till dina föräldrar och till din kurator.

Som vuxen tycker jag att ni behöver ha ett möte. Du, dina föräldrar och kurator. Där ni pratar om det här problemet, hur du ska få en vettig arbetsmiljö i skolan och vad du själv tycker skulle vara en bra lösning. Du kan inte ha det så här. Det kommer på sikt att sänka din prestationsnivå onödigt lågt, om vi då kallt bortser från att det är helt ohållbart att må så här dåligt.

Du måste få hjälp. Se skolan som din arbetsplats, du måste gå till chefen och beskriva hur det ligger till. Använd din text i senaste inlägget (skriv ut hela tråden!) så får ni diskutera hur och på vilket sätt ni ska gå vidare. Du måste få hjälp med detta, du kan inte fixa det själv.

Hittade ett koncept som jag tror på, jag hoppas att det fungerar lika bra i verkligheten som på papper: kamratstödjare (http://staffanstorp.se/2013/05/20/kamratstodjare-ger-tryggare-skolmiljo/)
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 749
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 942
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 153
Senast: manda
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 904
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp