Bukefalos 28 år!

Kan inte vara långt kvar nu

Sv: Kan inte vara långt kvar nu

Får man lov att fråga varför du har ett "stoppdatum"? Hoppas själv på att få ett då bebis i magen tycks vara en bamse. :cool:
 
Sv: Kan inte vara långt kvar nu

En bamse låter väl mysigt :D Varför tror dom/du att det är en stor bebis?
 
Sv: Kan inte vara långt kvar nu

Får man lov att fråga varför du har ett "stoppdatum"? Hoppas själv på att få ett då bebis i magen tycks vara en bamse. :cool:

Därför att jag har medfört hjärtfel och än så länge har allt funkat ok, men de vill ej ta några chanser.

Jag har en normalis=) Var på tillväxt UL i v 39.
 
Sv: Kan inte vara långt kvar nu

Aha ok. Lycka till oavsett hur förlossningen startar! :)
 
Sv: Kan inte vara långt kvar nu

Stort SF-mått samt att han var lite stor redan vid 3D-ul i v 29 (fick en viktuppskattning). "Stora gener" har han dessutom från pappas sida.

När han väl är ute får han vara hur gigantisk han vill, men jag vill inte föda en femkilosklump. :p:D
 
Sv: Kan inte vara långt kvar nu

Haha, det kan jag förstå! :D

Liten uppdatering:
Sen kl 21 ungefär har jag haft värkar med mellan 3 och 20 min mellanrum. Nu har det dock vart lugnt en halvtimme, tror bebis gått och lagt sig :p Tänkte jag också göra. Hoppas han kommer imorrn!
 
Sv: Kan inte vara långt kvar nu

Hur har det gått Snyggve? Kom det igång på riktigt inatt kanske? :bump:
 
Sv: Kan inte vara långt kvar nu

Nej, han kröp in igen :mad: Gick och la mig efter senaste uppdateringen här. Vaknade på morgonen, hade ett par värkar med nån timmes mellanrum, sen inget. På kvällen hade jag nån enstaka, också med nån timmes mellanrum. Idag har jag haft två värkar sen kl 7. *suck* Det blir ingen bebis för mig :p
 
Sv: Kan inte vara långt kvar nu

Men då! Jag som hoppades att det hänt något för dig!

Jag tänkte leta fram en gammal "Vi som väntar"-tråd och väcka liv i, det känns som att det börjar bli några som väntar nu :idea:
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 622
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 392
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 065
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp