Kan katter skratta?

Iluvhorses1

Trådstartare
Det här är bara något jag kom och tänka på,
Kan katter skratta? Haha det kanske låter dumt, jag vet inte.
Men vet ni om kan katter kan skratta? Då menar jag inte typ skratta så som vi människor.
:p

är nog få djur som verkligen skrattar förutom människor och apor.

men alla djur kan och visar glädje och uppskattning.

Det här är bara något jag kom och tänka på,
Kan katter skratta? Haha det kanske låter dumt, jag vet inte.
Men vet ni om kan katter kan skratta? Då menar jag inte typ skratta så som vi människor.
:p
När du säger det... nej, min katt är en allvarlig katt, med allvarlig personlighet. Men det gör inget, hon är så mysig ändå :love:

Kanske inte skratta i mænsklig mening, men ha roligt åt oss som ær så långsamma och klumpiga... Jag ær sæker på att vissa katter retas, provoserar, ibland før att det ær spænnande och sen rusar ivægg med ett kattskratt!

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 187
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 269
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 392
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka